Home | O nama | Marketing | Kontakt | Sitemap
Home Page
  tv uživo   radio uživo   filmovi   klipovi   funny flash   igrice   slike   jet set
zbrka.com

01.09.2008.
Izvor: Blic Online

Zbrka.com

Kako se leto bliži kraju, tako se i naše poznate ličnosti polako vraćaju sa egzotičnih destinacija na kojima su pronašle beg od vrelog beogradskog asfalta.

Malta, Čikago, Hurgada, Tunis, Mikonos, Zakintos, Turska, Egipat, Hrvatska, Kipar, ali i nezaobilazna Ada Bojana, samo su neka od mesta na kojima su se naše zvezde odmorile, krstarile, provodile, bavile ekstremnim sportovima.

Zdravko Čolić je ovo letovanje iskoristio za uživanje u čarima Mediterana, glumac Branislav Lečić se odlučio za eksluzivno hrvatsko letovalište na Brionima, Marija Veljković je bila u Čikagu i Hurgadi, Jelena Tomašević u Tunisu, Sanja Marinković na Kipru i Malti. Iskra Brajović bila je u Crnoj Gori, Janko Tipsarević se s devojkom Bojanom Šešević odmarao u Budvi, Seka Aleksić je bila u Turskoj, a sada se odmara u Egiptu, Jelena Janković je letovala u Crnoj Gori, Lepa Brena je s porodicom skoknula do Hrvatskog primorja, Ognjen Amidžić je bio na Zakintosu, reper Dalibor Andonov Gru odlučio se za prelepu Adu Bojanu, na kojoj je vozio kajt...

Lepa Brena

Pevačica Lepa Brena i njena jača polovina, zvezda teniskih terena Slobodan Živojinović, beg od vrelog beogradskog asfalta pronašli su na Hrvatskom primoriju. S njima su i sinovi Filip, Stefan i Viktor. Porodica se smestila u luksuzni hotel „Novi Spa Hotels i Resort“ u Novom Vinodloskom.

Sanja Marinković

letovanje-sanja-marinkovic

- Ove godine sam dva puta bila na odmoru. Na Malti i na Kipru. Oba puta sam bila s bebom, sinom Strahinjom, i svojom jačom polovinom Aleksandrom Uhrinom. Strahinja je prvi put bio na moru. Obožava da se kupa i voli da se druži s drugim bebama. Zaista je bilo fenomenalno, odmorili smo se, nauživali. Baterije za dalji rad su napunjene.

Seka Aleksić

letovanje-seka-aleksic

- Nedavno sam bila u Turskoj. Tamo sam ostala deset dana, bila sam sa svojim dečkom Mladenom. Lepo sam se odmorila i napunila baterije za dalji rad. Ipak, posle Turske sam odlučila da produžim odmor, te se sada nalazim u Egiptu, gde je zaista fantastično. Plaže su divne, more je toplo, odmaram se...

Jelena Janković

letovanje-jelena-jankovic

Iako je trebalo da ode na letovanje u Španiju sa svojim dečkom Nemanjom, naša teniserka Jelena Janković je zbog povrede otputovala s roditeljima Snežanom i Veselinom na vikend letovanje u Crnu Goru. Dane je provodila na jahti porodičnih prijatelja, te se posle kratkog odmora uputila u Ameriku, gde sada nastupa na US Openu.

Marija Veljković

letovanje-marija-veljkovic

- Bila sam u Čikagu, tamo sam ostala dve nedelje. Išla sam da posetim svog rođenog brata Iliju, koji živi u Americi. Čikago me je oduševio. Ljudi su ljubazni, građevine, zgrade, kuće, sve je moderna arhitektura. Jedino je čudna klima. Celo prepodne se sunčam i kupam na jezeru Mičigen, koje se nalazi na kraju glavne gradske ulice, a već po podne postaje toliko hladno da moram da obučem duksericu. Posle Amerike sam s dečkom otišla u Hurgadu. Bilo je fenomenalno, toplo, lepo. Bili smo u pustinji, ali nismo išli do Kaira jer smo želeli da se odmorimo.

Iskra Brajović

letovanje-iskra-brajovic

Mlada glumica Iskra Brajović leto je provela na Crnogorskom primorju u Budvi, u stanu svog oca, glumca Vojislava Brajovića. U Crnoj Gori je bila od 1. avgusta, a pre nekoliko dana vratila se u Beograd jer je čekaju novi poslovni poduhvati i audicije. Osim Iskre, u Budvi se odmarao i njen brat, glumac i maneken Vukota, koji je ovo letovanje, osim sa sestrom, proveo i s devojkom Sandrom.

Jelena Tomašević

letovanje-jelena-tomasevic

Poznata pevačica Jelena Tomašević nedavno se vratila sa letovanja koje je provela u Tunisu. Jelena je bila u mestu Port el Kantaui, ali je stalno išla na izlete, u oblizak ostalih mesta. Jelena je posetila selo Matmau u Sahari, mesto gde žive starosedeoci, pleme Berberi, staro pet stotina godina. Naša predstavnica na „Evroviziji“ je, takođe, spavala u oazi, vozila se džipovima kroz peščane dine, bila u El Džemu u poseti Koleseumu.

Janko Tipsarević

letovanje-janko-tipsarevic

Naš uspešni teniser Janko Tipsarević letovanje je proveo u Crnoj Gori, u Trstenu, mestu pored Budve. Društvo mu je pravila devojka Bojana Šešević. Janko i Bojana su u Budvi ostali sedam dana, a sve vreme su se kupali na zabačenoj plaži pored Budve.

Gru

letovanje-gru

- Ove godine sam dva puta bio na Adi Bojani. Stalno tamo idem jer je vetar odličan i idealno je za vožnju kajta. Od deset dana, samo dva dana nije duvao vetar, tako da sam imao idealno vreme za vožnju. Osim toga, uživao sam s Danicom i sinom Vukom, koji je, kao i svako dete, kao uključen u struju.

Ognjen AmidŽić

letovanje-ognjen-amidzic

- Ovo letovanje sam proveo na Zakintosu. Bio sam s prijateljima, cela ekipa. Baš je bilo dobro, svi smo se odlično proveli, ali i odmorili. Obišli smo gotovo sve po Zakintosu. Dobro je što tamo ima mesta gde je potpuno ludilo, žurke, a s druge strane, ima skroz mirnih mesta za odmor. Baš sam se odmorio i sakupio energiju za dalji rad.

Pošalji prijatelju:
Zbrka.com - pošalji prijatelju
eRepublik - The New World Bookmark & share:

Share |

Zbrka.com
COPYRIGHT © 2007 - 2008. zbrka.com ALL RIGHTS RESERVED players / software | uslovi korišćenja | privacy | kontakt