Home | O nama | Marketing | Kontakt | Sitemap
Home Page
  tv uživo   radio uživo   filmovi   klipovi   funny flash   igrice   slike   jet set  
zbrka.com
  jet set
Najnoviji naslovi

1 . Ceca - Izdržaću i ovo
2 . Severina traži oca svoga deteta
3 . Lester zbog Brendona izdepilirao noge
4 . Slavica Ćukteraš maznula pesmu Ani Nikolić
5 . Marijana izvređala novinare
zbrka.com
zbrka.com
  Pretraga

 
  Zanimljivosti i Jet Set nazad sve vesti  
Čistka na TV Avala
14.02.2008.
Izvor: Blic Online

Čistka na TV Avala
Zbrka.com

TV „Avala“ je u prethodnih nekoliko nedelja pretrpela velike promene u organizacionom, kadrovskom i programskom smislu. Kako saznajemo, više od sto zaposlenih dobilo je otkaz jer „Avala“ prelazi na novu koncepciju, u kojoj će dominirati zabavni program, a iako se priča da je glavni razlog za drastične promene taj što je Željko Mitrović, vlasnik televizije „Pink“, postao većinski vlasnik „Avale“, Mitrović je u izjavi za „Blic“ to demantovao.

Prema rečima marketinških stručnjaka, najverovatniji razlog za komercijalizaciju programa je nedostatak reklamnog prostora na tri najveće srpske televizije (RTS, „Pink“ i B92), pa se poboljšanjem programa Televizije „Avala“ očekuje da i njihov reklamni prostor bude skuplji i samim tim isplativiji za vlasnike ove televizije. Poslednjih dana priča se da je Željko Mitrović postao većinski vlasnik „Avale“, kao i da su zbog toga počele promene na toj televiziji. Ipak, Mitrović je u izjavi za „Blic“ demantovao te priče.

- Po zakonu imam pravo da kupim pet odsto deonica u nekoj drugoj televiziji, a priče da sam postao većinski vlasnik TV „Avala“ su netačne - izjavio je za „Blic“ Željko Mitrović. Promene u programu TV „Avala“ su primetne. U ponedeljak je startovala nova programska šema u kojoj dominiraju filmski i zabavni sadržaji. Takođe, priča se da će novi glavni i odgovorni urednik „Avale“ biti Simonida Kažić, koja je na Televiziji „Pink“ vodila politički tok-šou „Sudar“. Kažićeva, čiji komentar juče nismo uspeli da dobijemo, trebalo bi da zameni Milorada Milovanovića, sadašnjeg vršioca dužnosti glavnog i odgovornog urednika TV „Avala“.

S druge strane deo radnika „Avale“ je nezadovoljan načinom koji su dobili otkaz.

- Ispali su nefer prema nama. Ljudima koji su stalno zaposleni su nudili sporazuman raskid radnog odnosa pod uslovom da se odreknu otpremnine, na šta po zakonu imaju pravo. Ja to nisam prihvatila i zapretila sam da ću ih tužiti sudu. Već dve nedelje sam „na ledu“, a sada su mi, sa sedmim stepenom stručne spreme, ponudili da budem domar ili, „stručno“ rečeno, tehničar na održavanju zgrade! Inače, otkaz sam dobila pod izgovorom da nisam bila dovoljno kvalitetna za „Avalu“. Ideja je da se smanje sopstvena produkcija i troškovi, i dostigne rejting koji ima televizija „Foks“. Priča se da je novi glavni i odgovorni urednik Simonida Kažić, a poslovni direktor Dušan Pančić, koji je takođe radio na „Pinku“ - ispričala je Jelena Varta Đorđević, producent na TV „Avala“.

- Sporazumno smo se rastali nakon što je programska šema promenjena i nakon što je postalo jasno da su sa programa skinute sve političke i socijalno angažovane emisije. Svi bolji ljudi sa „Avale“ su otišli, a otkaz je dobilo oko sto ljudi. Ako me pitate šta je razlog za tu odluku, odgovoriću vam: „Vlasnici su tako hteli, a oni imaju pravo da sa svojom televizijom rade šta hoće“ - rekao nam je Vladan Alimpijević, voditelj i bivši urednik informativnog programa TV „Avala“.

Kako nezvanično saznajemo, od oko 230 zaposlenih na „Avali“, otkaz je dobilo ili će ga uskoro dobiti više od 100 ljudi.

Aleksandra Ranković, koja je sa Milošem Teodorovićem vodila politički tok-šou „Tačka oslonca“, kaže:

- Otišla sam sa „Avale“ jer sam shvatila da za nas više nema mesta na toj televiziji. Uostalom, Miloš i ja smo imali mnogo problema sa temama koje smo želeli da obrađujemo u našoj emisiji, a pritisak je iz dana u dan bio sve veći. Do poslednjeg dana sam pokušavala da saznam ko je vlasnik „Avale“, i nikada nisam dobila odgovor.

Rankovićeva je dodala da bi u ovom slučaju trebalo da reaguje Republička radio-difuzna agencija, ali u nekom novom sastavu, jer, kako kaže, „sadašnji savet RRA čine polupijani ljudi koji slušaju političke direktive“.

Miloš Teodorović, koji se nakon odlaska sa „Avale“ vratio na Radio „Slobodna Evropa“, smatra da su trenutna dešavanja na „Avali“ dokaz da u Srbiji nema prostora za informativne programe. - Mnogo ljudi je na „Avali“ dobilo otkaz, uz obrazloženje da se menja profil televizije. Međutim, morali bi da reaguju ljudi iz RRA, jasno je da se krše ljudska prava zaposlenih na „Avali“, jer ako se, faktički preko noći, otpusti 50 odsto ljudi, i to bez prava na otpremninu, sigurno da to nije u skladu sa zakonom - zaključio je Teodorović.

Zbrka.com

Pošalji prijatelju:
Zbrka.com - pošalji prijatelju
eRepublik - The New World Bookmark & share:

Share |
Play - Kiki posle Milija preuzeo Breninu karijeru
Kiki posle Milija preuzeo Breninu karijeru
Play - Nives Celzijus se razvodi
Nives Celzijus se razvodi
Play - Braja isprozivao Divnu Karleušu
Braja isprozivao Divnu Karleušu
Play - Kako su nekada izgledali učesnici VB VIP 2010
Kako su nekada izgledali učesnici VB VIP 2010
Play - Jelena Karleuša ponovo proziva
Jelena Karleuša ponovo proziva
Play - Dragana Mirković - Zimovanje od 15.000 evra
Dragana Mirković - Zimovanje od 15.000 evra
 

Zbrka.com
Zbrka.com
COPYRIGHT © 2007 - 2008. zbrka.com ALL RIGHTS RESERVED players / software | uslovi korišćenja | privacy | kontakt